Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 5 juni 2009


Så mätter så mätter så mätter.
Willys kör bra pris på flintastek denna veckan och nu inför helgen saftade de på med bakpotatis för 1:- styck.. så why not. Mätt och go nu efteråt, bara tråkdisken kvar.

Var ju som sagt i Ullared igår och fick med mig en hel del hem enligt kvittot. Men som vanligt när man tänker efter så undrar jag vad tusingen jag handlade. Hela 1600:- av mina egna slantar gick åt men på vad :S Ny cykelhjälm till Kevin, 4 nya t-shirtar till K och 1 ny till W. Sockar och boxersar, 2 shorts, 1 par baggyshorts till mig.. men resten då? Som vanligt är det det lilla gott o blandat som kostar.. det där småkraffset som hamnar i korgen. Hårsnoddar och spännen, schampoo och krämer osv. Men så upp i 1600 kom jag..
Himlans jättekul hade vi iaf och jag tror alla var lika nöjda. I vanlig ordning tackar vi gudarna att Lena är snäller o kör med sin stora bil. Hur hade vi annars fått plats?

SnällHelen hade dessutom plockat ihop en kasse med Filips för små kläder så nu fick Willebus ytterligare mer plagg i sin garderob.. så gottigt så :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar