Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

söndag 7 juni 2009

Humördumpning..


Jag vet inte om det är att jag är trött eller vad det är men oavsett vilket blev jag på enormt urkasst humör. Vill bara gå in och lägga mig, låta resten sköta sig själv.

Kanske beror det på att vi hade tider att passa idag och inte kom hem på många timmar så därför trött. Röran runt mig behöver ett rejält röjande men var finns krafterna till det? Jag har iaf satt på grillen och pyttsat in bakpotatisarna i ugnen så mat ska vi väl få iaf. Kevin var snäll nog och tog all pant till affären. Det han tycker är roligt gör han så gärna men allt annat hör man bara "jaag oooorkaaar iiiinteeeee". Trött trött Tina idag.. gnäll gnäll.

Gott att det är skola imorgon men sen är vi uppbokade på eftermiddagen en swäng. Längtar tills onsdag kväll då jag har lite Tinatid igen.. sovning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar