Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

onsdag 3 juni 2009

Trötthet avlöser trötthet..


Ojoj så slött det bidde.
De två arbetsnätterna kutade iväg som alltid och så var jag långledig igen. Var så trött igår efter jobbet att jag inte vaknade förren kl. 15 när mobilen ringde. Tröttigheten höll i sig och jag kom mig inte till VBG förren strax innan 20-tiden. Vi åkte och handlade o jag fick mig både cola, chips o oniondip. Yey mig! Såg första avsnittet av Raskens som jag aldrig sett och sen var det tack och godnatt.
Godnatt varade ända till kl. 12.30 idag när D ringde o fick väckt mig. Påpekade vänligt men bestämt att det nu var dags att vakna eftersom det hade börjat några bettingmatcher en halvtimma tidigare. Så bara att vakna :)
Nu är klockan 15 och jag är fortfarande lika trött. Gäsparna avlöser varandra men jag har iaf fått i mig frukost.
Såg förut att jag hade fått in våra 1200:- i vinstpengar på kontot. Trevligt när det flyter smidigt.

Imorgon ska jag, Lena, Therese & Helen åka till Ullared :D Gissa om det ska bli kul, sällskapet är halva nöjet eftersoom vi får till det så sällan att träffas. Så två-i-en skojs resa :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar