Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

måndag 25 maj 2009

Sovstörningar..


Jag somnade efter 04.30 i morse, i soffan med en filt. När det ljusnat på sig bra och fågelkvittret hade hållt igång sedan kl. 03. Kunde inte slappna av innan, det gick inte. Kunde tro att jag skulle vara urtrött när barnen sedan skulle iväg till skolan några få timmar senare men så var det inte. Snarare mer pigg men var nog för att jag aldrig hade kommit ner i djupsömn ordentligt utan hela tiden balanserat där ovanför.
När barnen sedan var lämnade vid busshållplatsen och jag kom hem igen började jag slöa på mig. Vid 09.30 dalade jag iväg än en gång, åter igen i soffan. Vet inte varför det tar emot att gå in i sovrummet nu. Iaf fick jag vakna till liv när barnen slutade skolan 13.10.

Nu är det middagsstök för barn och frukoststök för mig, för frukost hann jag inte få i mig innan jag somnade förut. Så mat och disk och röj och plock.. here I come!

1 kommentar:

  1. Hoppas att det rättar till sig snart!! Massa kramisar L.

    SvaraRadera