Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

söndag 24 maj 2009

Bortgångar..


Aldrig har ett dödsfall påverkat mig så ordentligt som det jag var med om inatt. Men så var det är inte väntat på samma sätt som alla de andra genom åren. Det här känns inget bra alls.. inte, inte, inte. Jag hoppas det bleknar ju mer tiden går för just nu är det nästan paralyserande.
Att sitta vak och få vara med om bortgång har jag innan nästan upplevt som lugnt, fridfullt och på något sätt vackert. Men att finna att det redan har skett utan förvarning var bara skakande med massa frågor och "tänk om" som resultat.
Senare nu på kvällen dessutom fick reda på att en annan person jag hade ovanligt mycket kontakt med under natten plötsligt även där oväntat hade avlidit, fast nu på kvällen.
Ingen bra helg alls..

1 kommentar:

  1. Usch då,,, Skickar en stor bamsekram och massor med tankar <3

    SvaraRadera