Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

torsdag 9 april 2009

Orken rinner ur mig i racerfart..


Ingen vettig människa hade gått och arbetat med en sådan totalraserad mage.
Jag är fortfarande inte bra alls och idag har det varit betydligt värre än de andra dagarna. Innan har jag varit mer konstant illamående i varje upprätt situation och toabesök då och då, men idag sker det action a la mängder. Jag undrar om jag får behålla något alls i näringsväg. Har köpt mig mer Proviva för det är ungefär det som går ner. Jag känner mig trött. Benen darrade när jag gick uppför trappan. Jag hade behövt lägga mig och sova men jag måste jobba, inte bara helg utan storhelg vilket ger massa förlorade pengar annars. Barnen är nu hos C efter nio dagar hos mig. Ett riktigt urtråkigt lov har de haft med mig sängliggandes nästan hela tiden. Inte alls som jag hade tänkt det..

4 kommentarer:

  1. Men stackars vännen då...!! Låter nästan som det jag hade fast då sågs vi ju inte som tur var. Däremot så sa dom på sjukvårdsupplysningen att det går en massa knepiga långvariga jobbiga magsjukor. Massa olika varianter. Den ena är inte den andra lik. Hoppas att du snart piggnar till gumman och tack för senast =) Kramen.

    SvaraRadera
  2. Hej! Ville bara önska en glad påsk och hoppas att helgen är riktigt mysig!! :) Kramar Jenny

    SvaraRadera
  3. Du får ta det lite lugnare :)

    SvaraRadera