Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

söndag 12 april 2009

Mycket bättre..


Påskhelgen färdigarbetad och jag mår bättre. En perfekt kombo. Känns som jag har lite extra energi så ska ta och städa marsvinsburen innan kroppen inser att den jobbat tre nätter och slöar ner sig.
Jag ser mig som återställd från magkrånglet. Det enda är att den mesta maten inte lockar alls. Den här påsken går till historien som den mest godisbefriade helgen så länge jag kan minnas. Godis har inte varit prio ett. Bara det att jag har 3 liter glass i frysen som legat där i 10 dagar, hur normalt är det i vår värld. Ikke.
Det enda som jag faktiskt är sugen på är tjocka potatisiga mjuka svumpiga pommes frites som görs i ugnen tillsammans med morötter. Men nu är de slut och orkar nog inte ner till stan för påfyllning idag.

1 kommentar:

  1. Härligt att ha dig tillbaka gumman!! Har saknat dig ju... Kramen.

    SvaraRadera