Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 17 april 2009

Kladdkaka & Vin


Ja nu så jag jag vispat ihop den där kladdkakan och ugnat den. Får se resultatet ikväll, har en förmåga att aldrig få dem såpass kladdiga som jag suktar efter. Det här var iaf första ggn jag använde mig av blockchoklad istället för kakao i den.

Var på systemet och fick inhandlat lite dricka till ikväll. För ett år sedan idag hade jag och D vår flumkväll, dvs första ggn vi träffades irl. Då drack vi ett vin som jag nu passade på att köpa en miniflaska av för att hedra detta avtryck i historien bla bla. Kanske kan passa bra till grillmaten ikväll :) Det är förresten inte över ännu, fick visa leg. Även efter 29 årsdagen ser jag pyttig ut, eller hade den äldre kassören taskig syn.



1 kommentar:

  1. Mmm jag skall dricka lite vin ikväll tänkte jag =) Kramen.

    SvaraRadera