Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 17 april 2009

Hast Hast


Ett snabbt litet inlägg innan jag ska ner till stan och handla.
Den här helgen är det fullt upp. Idag ska vi åka med ut till Marie´s för grill och översovning. Barn och mammor förväntansfulla, bilder kommer. När vi är tillbaka i stan imorgon kommer det jag bävat för i två veckors tid. Ungarna ska ha disco och klassföräldrarna obligatorisk närvaro. Hatart!!! Är ingen klassmammatyp. Inte alls. Bara det är överstökat är jag nöjd. Sen söndag är det simträning och sedan jobb för mig igen. Tisdag till fredag blir det äntligen lite ledigt för mig om man bortser från kvartsamtal o annat bök.


Men nu ner och handla nåra cider tills ikväll o köpa bakmaterial för en kladdkaka jag hört ska vara så god. Får se om den blir nå bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar