Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 20 februari 2009

Torsdag från morgon till kväll


Gårdagen var en lång dag som började redan kl 06.30 då klockan väckte oss. Endast tjugo minuter senare stod vi och väntade på buss ner till stan för att möta syster. I vanliga fall när barnen ska till skolan en timma senare är det såååå trögt att få dem till bussen men nu trippade de fram. Vi skulle till morgonpasset på F&S.

Rätt eniga var både Erica och jag när vi kände att vi inte alls blev lika svettiga efter detta pass. Om det var för att vi nyss vaknat eller för att det var lugnare tempo vet vi inte. Ett medel ska ju vara ett medel även på morgonen så.

Gjorde en kvick morgonhandling innan vi åkte hem och åt dundergod frukost. Dusch och gjorde oss iordning innan vi åkte ner till syster ytterligare en gång. Denna ggn skulle vi åka till Trollhättan för ev. fika med Donny och sen med fadern.

Blev Maxfika med Donnsen som kunde smita iväg under lunchen.




När vi hade fikat färdigt och D fick jobba vidare var det dags för daddybesök.. som inte blev av. Istället gick vi in på Myrorna och shittus vad kul det var :p
Jag hittade mig ett par finfina Wranglerjeans som det riktigt stod Tina på till naturligtvis ett väldigt plånboksvänligt pris.



Efter detta blev det en liten sväng Överby och Rusta innan vi var tvugna att åka mot stan igen då vi hade lite tidspress.




Hemma igen var det snabbt middagsgöra innan jag och pojkarna skulle ut till F&S för andra ggn denna dag. Varje torsdag kl 18 har de juniorjympa samtidigt som de i annan sal kör ett medelpass. Genomtänkt och passande. Hade lovat ungarna att få testa på då det denna veckan var gratis för alla sportlovsbarn. Trots mycket som gick emot oss på ditvägen så lyckades vi trots allt ta oss dit i tid. Ungarna tyckte jympan var jätteroligt så fick lösa dem var sitt medlemsskap. För mig som gjorde mitt andra pass denna dag upplevde jag att detta sista var både roligare, fartigare och mer svettframkallande än det på morgonen.


När vi kom hem sedan efter än en gång lite Willyshandlande så blev det kvällsmat o varmt Te innan jag bokstavligen damp rakt ner i säng. Inga sömnproblem denna kväll inte!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar