Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 20 februari 2009

Likörkväll


Jag tror jag har bestämt mig. Ikväll när tystnaden sänkt sig runt min borg ska jag smutta likör. En mun Talea, en mun Baileys Mint. Riktig finsmakarkväll.

Det ser aningens kärvt ut att jag skulle hinna få hem dagens Greys avsnitt men annars får jag underhålla mig på annat sätt. Har iaf bestämt att ikväll är det en Tinakväll och att jag absolut inte får lov att somna kl. 21.

Dagens middag blev jätteuppskattad av oss alla tre, William länsade grytan på kött långt efter det att potatis o liknande var slut. Ville inte riktigt slita sig. Ändå var det så oerhört enkelt.

Snart ska jag och lillskrutt åka iväg till Ramneröd för en timmas fotbollsträning. Kevin ska stanna hemma för första ggn som det är träningstillfälle. Lika bra att han är ute och gör av med energi. Skulle han frysa eller ha tråkigt så har han nyckel in.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar