Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

tisdag 17 februari 2009

Lördagsutflykt



Några dagar så utan bloggande igen. En liten resumé av de senaste dygnen är på sin plats nu.

I lördags på middagen kom Donns & R hem till mig. D hade med sig lite packning för kommande Cinderellakryssningen dagen efter. När han hade packat in allt så for vi tre ner till Göteborg trots att jag egentligen var på humör att bara stanna hemma ensam efter att ha haft ett intensivt ansträngande dygn med Kevin innan. D & R var på glatt humör så bestämde att följa med efter det att D lovat att titta tillsammans på det nya avsnittet av Greys sen på kvällen, han offrade sig jag vet :p

Mot Gbg kom vi och första stopp blev MediaMarkt för att se om kameran donnsen skulle ha fanns inne till ett billigare pris än Netonnet men ikke. Istället fick han se ett hemmabiosystem han fastnade för. Handlade inget då utan for vidare till netonnet där han fick både kameran han hade sett ut innan samt att vi båda fick oss var sitt minneskort till våra nya kameror :) Vilket fungerade skitbra. D glad över sin kamera och jag glad över min. Men ni kan ju gissa vem som utnyttjar kaneran mest, han eller jag!!



Helt okej bilder från min beg. canon, o se vad sol vi hade dessutom!


D bestämde sig för att slå till på hemmabiosystemet så blev en returtripp till MediaMarkt innan vi på hemväg stannade vid Ikea och åt korv och sen fick med mig lite gratiskaffe i bilen hem. Att gratis kan smaka så gott!

Väl hemma efter inbärandet av de tunga kartongerna blev det lite kamerapill innan jag gjorde lite pastasallad o sen sova innan vi skulle upp tidigt dagen efter.



Utforskar nya kameran..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar