Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

fredag 10 juli 2009

Lathet


Jag har egentligen rätt så mycket kort att visa då jag nu sista dagarna fått ett större sug för fotografering efter en liten vilopaus. Men suck stön orka lägga upp dem. Jag vet att det är ett I-landsproblem men så här ligger det till. Fotona från kameran är såpass stora att jag behöver minska ner dem innan de läggs ut här då det faktiskt finns ett maxtak för vad jag i gratismode kan lägga ut. Skiter jag i att förminska dem så kommer jag nå det där förbaskade taket inom snar framtid. O ska jag förminska dem tar det faktiskt mer tid än jag för stunden orkar lägga.
Vill inte redigera, bara visa upp..

2 kommentarer:

  1. Vad då maxtak?? Det vet jag ingenting om... Kan jag inte lägga upp hur mycket bilder jag vill??

    SvaraRadera
  2. Du kan köpa mer utrymme tror jag det var. Just nu har iaf jag 1 gb att använda här på blogger/picasa.. på Wordpress är det 3 gb så lite större utrymme där :)

    SvaraRadera