Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

måndag 6 juli 2009

Helgen på några meningar


Hej o hå, så var det dags för en ny vecka. Ser nästan ut som att regnet hänger i molnen ovanför. Värmen ligger inte alls på samma nivå som förra veckan. Om man ser till svullna fingrar och överhettade papegojor är det rätt skönt med en svalare period.

Helgen var rätt lugn. Lördagen spenderades på min balkong. Befann mig i vågrät position i skuggan hela dagen och bara läste och läste. Lite mat och sen mer läsa. Inte att jag mådde illa eller var bakis men värmen och utekvällen gjorde en seg. Först när D skulle komma kom jag in i duschen, det var väl nästan det mest ansträngande på hela dagen tror jag. Iaf så kollade vi färdigt på de två filmer vi hade sett början på nere i Budapest innan det var natten.

Söndagen vaknade sent, härligt med lite svalare utomhus och i sovrummet som annars blir som en bastu. Gojjgos mest hela tiden och ytterligare en film på eftermiddagen innan D for till hem.
På kvällningen kom barnen hem och sedan var det dusch och kvällsmat o allt det vanliga stöket.

Sen får man gratulera Morgan & Amelie som fick en liten son i lördags :) O Donns farbror för första ggn..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar