Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

lördag 4 juli 2009

En sommarnatt.



Ligger på balkongen i skuggan, aningens obekvämt. Tänkte blogga liggandes, good luck to me!
Erkänner att jag är lite slö. Gårdagskvällen innehöll några doser alkohol tillsammans med Marie och några fler av jobbets flickor som vi fann på stan. Startade lite smått hemma hos mig jag o Marie, var lite snörig redan när hon kom så de vart bara för henne att dricka ikapp.

Gick ner till stan när det började bli natten. Satt på ett rätt dött Harrys en stund innan det blev färdkost på Donk innan vi promenixade uppåt stan i sakta mak. Fick med oss promenadsällskap nästan hela vägen hem vilket gjorde att tiden susade iväg och vips var vi hemma. Ute var det ljuvligt. Solen höll på att gå upp samtidigt som det var helt vindstilla. Det enda som hördes var fåglarnas morgonkvitter. Tror vi var hemma någon gång runt halv fyra i morse.

Marie var lite piggare än mig och kom sig upp redan runt kl nio. Medan hon pillade dator slumrade jag mig en timma till innan det blev kaffe. När M sedan for damp jag ner i soffan och sedan har det varit lugnt. Väldigt lugnt.
Barnledig även denna kväll så får se hur jag bestämmer mig för att spendera kvällen..

Soluppgång


Promenadsällskap och Marie, båda goa & glada. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar