Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

onsdag 27 maj 2009

Natten som var..


Nu efter maten tröttade jag till. Ordentligt.

Jag jobbade min natt och det var en lugn natt överlag. Jag kände motstånd och en slags otrygghet som inte funnits där innan men jag hoppas den går över ju fler nätter jag jobbar. En rädsla att inte veta vad man finner när man öppnar dörren. Men man ska väl tackla det genom att köra på tills det är som innan igen.

Jag var glad att vi var en extra inatt så vi kunde dela oss två och två vid rundor/tillsyner. Hade vi haft Anderas inatt vette tusan vad vi gjort för plötsligt spökade det till rejält, två oförklarliga händelser tätt inpå varandra. Vi fann ingen logisk lösning utan får se om vi fått ytterligare en våning med "aktiviteter".

När jag kom hem på morgonen kändes det okej att lägga sig i sängen så ingen soffa idag. Sov ordentligt ända tills mobilen på väckning fick upp mig när barnen skulle hem från fritids. Ändå redigt trött nu.. men så bara en natt kvar innan ledig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar