Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

tisdag 26 maj 2009

Ännu vaken..


Ja ni ser.. jag är fortfarande vaken och klockan är snart 02.00. Det känns betydligt bättre nu än igår natt. Förlamningen och stelheten börjar släppa och minnesbilderna börjar blekas lite i kanterna. Jag har precis skickat iväg ett mail till min chef ang hur jag reagerade på upplevelsen och det känns bra. Då vet de om jag skulle hamna i något liknande någon annan gång.

Imorgon vid den här tiden är jag på jobbet. Lika bra det och jag är tacksam att det inte dröjde fler nätter emellan innan jag skulle jobba igen. Lika bra att få komma dit och se att allt egentligen är som det brukar och att gångna helgen var något som sker ytterst ytterst sällan. Så helt dumt att jag är vaken nu är det inte. Jag kommer fortfarande ha nattrytmen i mig när jag går på imorgon kväll. Men kanske inte att jag behöver vara vaken riktigt lika länge nu som igår.
Lite juice och sen får vi se hur det blir..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar