Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

onsdag 1 april 2009

Shine on..

Vilken underbar morgon!

Gick förvånandsvärt lätt att få upp barnen till skolan idag. Kevin hade upptäckt att de hade börjat med puttekulor på skolgården igår så han var ivrig att få med sig en påse så han också kunde vara med. Därav gick han gärna till skolan idag :)

Enda bakslaget var att jag inte hittade K nyckel hit som han behöver idag efter skolan då jag är på utbildning när de kommer hem. Skulle jag inte hitta den innan jag ska börja får jag åka till skolan och lämna min hemnyckel i hans väska.. eller kanske mosteren är hemma så de kan hämta hennes. Jaja, det löser sig.

Solen lyser och nu ska jag dricka kaaafffeee till min frukost och bara ha det alldeles bra här i tystnaden.

1 kommentar:

  1. - Noashine:

    Säg att jag bakar speciellt för deras skull och så finns det smörgåsar med MASSOR med olika pålägg med =) Går ner och sätter igång nu =) Nu verkar det ju som att det kan bli party trots allt ;) TACK underbara DU!! Numret är som vanligt 0735-641777. Kram kram.

    SvaraRadera