Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

lördag 28 februari 2009

Utrensning


Efter över ett halvt år med den här datorn har nu diskarna börjat fyllas till brädden av sådant material jag lägger åt sidan för att backuppas o bränna ut i sinom tid. Det vill säga när jag orkar skaffa vettigt brännarprogram så man kan få ut skiten *suck*.

Lena hjälpte mig på traven i torsdags när hon sa att hon var i behov av en hjälpande touch då hon är i samma sits. I och med det var jag tvungen att själv finna ett lämpligt program och det till idag. Hade väl tänkt ta Nero av gammal vana men när jag som bäst höll på fick jag syn på ett litet enkelt program på endast 16 mb, riktig lättviktare mot tunga Nero.

Lätt att installera, lätt att förstå och dessutom så fungerar det!
Nu ska jag rensa ut massa onödigt och få mer space i min värld.

Dessutom inte minsta bugg med Vista vad jag sett hittills.. Nero strejkade omedelbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar