Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

torsdag 12 februari 2009

Första ensampasset..


Nu känner jag mig rätt redig trots annan planering i praktiken än hur jag hade tänkt det innan i teorin. Buss till Sörvik gick kanon, inga problemos där. Passet gick också bra, tycker om när det är olika som håller i det för det blir sådan omväxling även om alla går under medelpass. Just rörelser och sådant är ej samma. Tror jag satte ytterligare rekord svettmässigt. Man ser ju att man rör på sig iaf :)

Hem blev inte lika smidigt som tänkt. Ställde mig fint vid busshållplatsen och hann vänta i tio min i kylan innan jag kom på att det kanske ej gick någon buss denna tiden på kvällen. Precis så var det, bara att sätta fart under fötterna. På 25 minuter hann jag ändå ta mig till Skogslyckan så jag kunde hoppa på annan buss uppåt, i slutändan kom jag hem ca. 10 min senare än jag skulle ha gjort annars. Dessutom har jag fått massa snabb promenad i benen..

Har nu duschat inför jobbet och ska häva i mig en tallrik gröt innan jag går, gröt är det hushållet har att erbjuda så gröt får det bli.
Trivs verkligen på F&S.. tycker det är synd att jag inte upptäckt det så innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar