Månadsbilden 2009

Januari

Februari

Mars

tisdag 10 februari 2009

Dagens träningspass



Så gott det känns nu. Ensam, gojjorna i sovburen. Musik medan jag småbloggar lite. Inte hungrig. Ansträngd kropp.
Syster och jag hade planerat in ett medelpass på Friskis i eftermiddag. För att safta på det en aning skulle vi även ta danspasset som tog vid när medel slutade. Den här gången tyckte jag medelupplägget var mer givande, annan instruktör. Jag blev trött och verkligen svettig trots att jag inte försökte ta ut mig när jag visste att det återstod en timma till efter detta passet var slut.

Premiär för dansen. Syster hade hoppats på mer dans men jag blev överförtjust. Det här var lagom. Strålade glädje och energi från instruktören. Rörelserna gick att följa hyfsat lätt fast det var första gången. Jag är inte den som blir helhaj på koreografi och rörelsemönster direkt utan flaxar bäst jag kan, men jag rör mig åtminstone och är med. Stumma ben efter en liten stund men inte konstigt då jag var trött redan från innan. Resultatet var överväldigande. Jag har aldrig blivit svettig direkt mitt på magen men nu rann det från alla möjliga håll, tom armbågen :)

Hem och istället för att äta något sött och totalonödigt blev det knäckebröd och te. Känner ingen hunger utan mest en trött känsla i mest hela mig, men det får den lov att känna idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar